3/12/08

Επαναφορά στη Μουσική

Μολονότι δεν αποδέχομαι ότι το παρόν ιστολόγιο έχει καθαρά "μουσικό" χαρακτήρα, εν τούτοις, για να καλύψω την παρασπονδία του Rowlf, απλώς παραθέτω μια ηχογράφηση που βρίσκω υπέροχη. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται καν να αναφέρω συνθέτη, έργο, εκτελεστή και χρονολογία εκτέλεσης (καλά, αυτήν ας την αποκαλύψω, 1981).




UPDATE:
THIS IS ROWLF! Καταλαμβάνω πραξικοπηματικά την ανάρτηση του Statler (να μάθει να με προκαλεί άλλη φορά) και ανεβάζω για να έχουμε σύγκριση την πρώτη ηχογράφηση των Παραλλαγών Goldberg που έκανε ο Gould το 1955.

8 σχόλια:

Rowlf είπε...

Η πρώτη του ηχογράφηση ήταν καλύτερη κατά τη γνώμη μου.

Ενώ παλαιότερα μου άρεσε το παίξιμό του, τώρα όσο πάει το βρίσκω όλο και πιο "στυφό" και "in vitro"…

(κατά τα άλλα μη με προκαλείς, Statler…)

Statler είπε...

Ε λοιπόν, Rowlf, σε προκαλώ!

mahler76 είπε...

πάλι καλά που έβαλες tag στο πόστ αλλιώς θα την έκανα την ερώτηση...Λοιπόν πρέπει ASAP να ακούσω τις παραλαγές Goldberg που έχω στη συλλογή μου...

Statler είπε...

Rowlf, μπήκες σε ένα κύκλο αλληλοπροκλήσεων, από τον οποίο θα εύχεσαι να μπορούσες να ξεφύγεις. Είναι όμως αργά. Τα κτυπήματα θα είναι αμείλικτα και απροειδοποίητα. Για να σου το πω και στη γλώσσα σου: "Γαβ!".

mahler76 - χαίρομαι πολύ να μπαίνω στην ιστοσελίδα σου, χαίρομαι ιδιαιτέρως που μας επισκέπτεσαι κι εσύ!

mahler76 είπε...

H xaρά είναι όλη δική μου. Είμαι σίγουρος πως αυτή η πρόκληση θα μου αρέσει (ο Rowlf δεν ξέρω αν θα την ευχαριστηθεί βέβαια).

Rowlf είπε...

Αν νομίζει ο βρωμόγερος ότι με ένα γαβ θα με φοβίσει είναι πολύ γελασμένος. Γάουουουου! (που σημαίνει "υποψιάζομαι τι σχεδιάζει ο δολοπλόκος του μπαλκονιού")

Που έχει χαθεί κι αυτός ο ρημαδομάγειρας; ένα post του αναθέσαμε να γράψει και κάνει σα να πρόκειται για επίτομο οδηγό μαγειρικής. Α πα πα, και νόμιζα ότι αυτοί οι Σουηδοί είναι φερέγγυοι…

Ανώνυμος είπε...

Άντε ρε, σαν κότες κάνετε!

Rowlf είπε...

Εμ βέβαια, τι θα βλέπεις παντού εσύ, κύριος, με το μπαλτά; Κότες. Μάγειρας να σου πετύχει…