8/12/08

Όταν ο Rowlf μάθαινε μουσική

Κυκλοφορούν διάφορα ανέκδοτα για τη ζωή του rowlf πριν τον πάρουμε στο muppet show και γίνει σκύλος. Κάποια είναι καλύτερα να μείνουν μεταξύ μας. Από τα υπόλοιπα, το αγαπημένο μου είναι το παρακάτω:

Μια μέρα μπαίνει ο rowlf με τον Charlie, το τότε αφεντικό του, σε ένα μπαρ. Τώρα για να καταλάβετε, ο Τσάρλι ήταν εντελώς λέρα τύπος, κοιλαράς, που δεν έχανε καμιά ευκαιρία για ένα ποτό, αν ήταν δε και δωρεάν ακόμη καλύτερα. Μπαίνουνε στο μπαρ που λέτε και λέει ο Τσάρλι του μπαρμαν:

- Ο μούργος μου απο δώ ξέρει τα πάντα γύρω από κλασική μουσική.
- (Βαρεμένα) Ναι.
- Αλήθεια σου λέω. Τι στοίχημα πας;
- Θα σε κεράσω μια μπύρα αν απαντήσει έστω σε μια ερώτησή μου.
- Έγινε.

Γυρνάει ο μπάρμαν στον rowlf και του κάνει:

- Για λέγε ρε, ποιος είναι ο μεγαλύτερος πολυφωνικός συνθέτης;
-Μπαχ, γαβγίζει ο rowlf.
-Τι λες ρε, μας δουλεύει; κάνει ο μπαρμαν του Τσάρλι. Αυτός εδω απλώς γαβγίζει, που μεταξύ μας, τόση σχέση έχει το γάβγισμα του rowlf με κάποια ανθρώπινη γλώσσα, όση έχουν αυτά που λέω εγώ με τα σουηδικά.
- Όχι ρε, κανονικά μιλάει, κάνει ο Τσάρλι. Μπαχ είπε.
- Ποιον δουλεύεις ρε;
- Ρε, αλήθεια σου λέω. Έλα, ρώτα τον κάτι ακόμη αν δε με πιστεύεις. Ρώτα.

Κοιτάει καχύποπτα ο μπάρμαν, μια τον rowlf, μια τον Τσάρλι, ξανά τον rowlf, που είχε βγάλει τη γλώσσα έξω και τον κοιτούσε με εκείνο το χαζοαθώο βλέμμα. "Άντε καλά" σκέφτεται και ξαναρωτάει:

-Ποιος είναι ο σημαντικότερος συνθέτης ληντ του τέλους του 19ου αιώνα;
-Βολφ, γαβγίζει ο rowlf.

Τα παίρνει ο μπαρμαν:

-Ρε, άντε από δω, που μας το παίζεις έξυπνος. Του 'μαθες δυο τρόπους να γαβγίζει και ήρθες να κερδίσεις τζάμπα μπύρα.
-Μα καλά, είσαι με τα καλά σου; απαντά περήφανα ο Τσάρλι. Τον άκουσες μια χαρά. Βολφ είπε και έχει και δίκιο. Κέρνα.
-Βολφ, ξαναγαβγίζει ο rowlf.
-Κοίτα, δε θα μας μάθεις εσύ τη δουλειά μας. Έξυπνο σκύλο έχεις, αλλά μπύρα δεν κερνάω, που να κουρεύεσαι.
- Απάντησε Βολφ, το ξέρεις, το άκουσες και θα κεράσεις.
-Δε έχει.
-Σε προκαλώ ρε. Ρώτα τον άλλη μία, σίγουρος ο Τσάρλι.

Ο rowlf κουνούσε χαρούμενος το κεφάλι. Τον κοιτάει στα μάτια ο μπάρμαν και τον ρωτάει:

- Ποιος είναι ο σημαντικότερος Γερμανός συνθέτης του μεσοπολέμου;
- Ορφ.

- Άει στο διάολο ρε, που με κοροϊδεύετε τόση ώρα, και τους πετάει έξω.

'Εξω από το μπαρ ο rowlf, που δεν είχε καλοκαταλάβει τι είχε συμβεί, βλέπει τον Τσάρλι που τον κοιτούσε με κατεβασμένα μούτρα και του κάνει:

- O Χίντεμιτ;

1 σχόλιο:

Rowlf είπε...

Τι μου θύμισες τώρα, ρε Σουηδέ.
Τι εποχές ήταν κι εκείνες που ήμουν σπιτωμένος… καλά ήταν, αλλά τώρα που είμαι αδέσποτος κοπρίτης είναι ακόμα καλύτερα αφού κάνω του κεφαλιού μου.