Ποια από τις παρακάτω όπερες - ορατόρια γράφηκε με το Μίκη (ή το πνεύμα του μελλοντικού Μίκη) στο μυαλό του Συνθέτη τους (εννοείται στο ρόλο του κεντρικού ήρωα);
- o Guillaume Tell του Rossini;
- ο Fidelio του Beethoven;
- ο Otello του Verdi;
- ο Μπόρις Γκοντούνωφ του Μουσσόρσκυ;
- ο Parsifal του Wagner;
- ο Gianni Schicchi του Puccini;
- οι Pagliacci του Leoncavallo;
- ο Rosenkavalier του R. Strauss;
- ο Wozzeck του Berg;
- ο Messiah του Haendel;
- καμμία;
- όλες μαζί;
- όλες μαζί και ιδίως το τελευταίο;
- άλλο;
5 σχόλια:
Ψηφίζω Tom Rakewell από το Rake's Progress διότι "for the idle hearts and hands and minds the Devil finds a work to do". Στο ρόλο της Anne Truelove η Παπαρήγα.
Ούστ απ'εδώ μαρή πλύστρα που τολμήσεις να συγκρίνεις το Μέγα Μίκη (μάους) Θεοδωράκη με τυχάρπαστους συνθέτες και εργά απολαικευμένα! Αίσχος! Ντροπή! Σε λίγο θα μας πεις τώρα ότι ο Σκαλκώτας είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας συνθέτης!
Μίκης ρε!
Απ' όσα πάντως αναφέρθηκαν ο Γουλιέλμος Τέλλος του Rossini, πρέπει να γράφτηκε έχοντας υπόψη τον Βέγγο. Ο μόνος συνειρμός που ιμπορώ να πράξω.
:-D
Νομίζω ότι ο Neco μπήκε στο πολιτισμένο πνεύμα του blog
ο Parsifal, μιας και ο Μίκης είναι επίσης τρόμπας
Α, όλα κι όλα, μην ισοπεδώνεις έτσι την οργανολογική κατάταξη!
Ο τρόμπας είναι ο Βάγκνερ (ιταλ. tromba = τρομπέτα), ο Θεοδωράκης είναι κοινός καραμούζας.
Δημοσίευση σχολίου