Διαβάστε αυτό το κείμενο που δημοσιεύθηκε στο AppleInsider (πάλιωσε λίγο αλλά δεν ήθελα να το ανεβάσω αμέσως μετά την ωραία ανάρτηση του Σουηδού πατσατζή) για την σχέση της Apple και των δισκογραφικών εταιριών.
Διαβάστε ακόμη τα ακόλουθα κείμενα από το Roughly Drafted που παρουσιάζουν τη Microsoft ως τον αδύναμο της υπόθεσης (ακόμη και αν βρείτε ότι δεν συμφωνείτε είναι, νομίζω, ένας καλός αντίλογος στην κυρίαρχη οπτική):
- Microsoft’s Zune, Vista, and Windows Mobile 7 Strategy vs the iPhone
- From Vista to Zune: Why Microsoft Can’t Sell to Consumers
- Should Apple TV Copy Tivo and Media Center?
Τη φωτογραφία την βρήκα στο πολύ ενδιαφέρον blog του Seth Godin όπου βρήκα και μια ανάρτηση που προσωπικά την διάβασα ως ένα εύστοχο και ειρωνικό σχόλιο (με το οποίο βέβαια μπορεί κανείς να διαφωνεί) για την σύγχρονη μουσική, την αδυναμία της να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό και τη στάση των καλλιτεχνών απέναντι σε αυτό το γεγονός: The customer is always wrong.
4 σχόλια:
Ένα σχόλιο-επεξήγηση για το πως διάβασα το customer is always wrong.
Η ανάρτηση κλείνει ως εξής: "If your art has no market, it's still art. It just might not be a living."
Δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ αλλά διαβάζω το living ταυτόχρονα και ως ουσιαστικό (make a living) και ως επίθετο (a living art). Έναν χαρακτηρισμό που οι σύγχρονοι καλλιτέχνες κρατούν για τον εαυτό και την τέχνη τους.
Πολύ ωραίος τρόπος ανάγνωσης του living. Το συγκεκριμένο θέμα του αξίζει μια ξεχωριστή ανάρτηση και ουδείς καταλληλότερος από σένα γι' αυτό.
Ελπίζω να βγαίνει κάποιο νόημα από την ανάρτηση αυτή και το γιατί μπήκαν όλα αυτά μαζί.
Σουηδέ,
δίκιο έχεις, θέλει ξεχωριστή ανάρτηση. Είναι ένα θέμα που προσωπικά πολύ με πονάει. Αλλά αλλιώς τα έχω σχεδιάσει για την ώρα. Αργότερα λοιπόν.
H φωτογραφία των executives της Microsoft είναι αποκαλυπτική. Tι αντίθεση με τις παρουσιάσεις της Apple!
Δημοσίευση σχολίου