tag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post4937293938124006071..comments2023-06-14T16:02:48.180+03:00Comments on Statler & Waldorf: Μικρό σεξιστικό 2 & αντιαμερικανισμός 2Rowlfhttp://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-62798143188464859872011-04-19T01:22:00.255+03:002011-04-19T01:22:00.255+03:00@ Dynx
Καλώς τα παιδιά. Με αυτά που γράφεις θα πλ...@ Dynx<br /><br />Καλώς τα παιδιά. Με αυτά που γράφεις θα πλακωθούμε κάποια στιγμή, αλλά μην ανησυχείς, θα το απολαύσω. Τα στερεότυπα τα χρησιμοποιώ πάντα με δόση είρωνείας. Όσο για τον Μπάρενμποϊμ, πάρε για αρχή να διαβάσεις αυτήν την ανάρτηση<br /><br />http://statler-waldorf-balcony.blogspot.com/2009/07/barenboim-2.html<br /><br />Τους κριτικούς τους έχω γραμμένους και έχω και εσωτερικές πληροφορίες, τις οποίες θα ανεβάσω σύντομα.the schwedisch chefhttps://www.blogger.com/profile/05937504630833098779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-50786129776124521662011-04-18T21:26:16.657+03:002011-04-18T21:26:16.657+03:00@ Dynx
ενημερώνω ότι η ανάγνωση αυτού του blog δεν...@ Dynx<br />ενημερώνω ότι η ανάγνωση αυτού του blog δεν είναι υποχρεωτική!Waldorfhttps://www.blogger.com/profile/08001190166115198440noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-576410875619952032011-04-18T20:14:11.270+03:002011-04-18T20:14:11.270+03:00"Όσο για τους Γερμανούς και την απουσία γούστ..."Όσο για τους Γερμανούς και την απουσία γούστου, το ξέρουν και οι ίδιοι."<br /><br />Αναρωτιέμαι τι άλλο στερεότυπο θα διαβάσω σε αυτό το ιστολόγιο (όσο το διαβάζω ακόμα...)dshttps://www.blogger.com/profile/03577553598043233918noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-80898208705474496372011-04-18T20:13:11.170+03:002011-04-18T20:13:11.170+03:00Διαφωνώ καθέτως με την άποψή σου για τα βιογραφικά...Διαφωνώ καθέτως με την άποψή σου για τα βιογραφικά. Όχι μόνο δεν με ενοχλούν αλλά τα βρίσκω πολύ χρήσιμα σε κάποιο πρόγραμμα.<br /><br />Όσο για Μπάρενμποιμ σίγουρα θα διαφωνήσουμε πάλι μιας και τον θεωρ΄ψ από τους κορυφαίους μαέστρους της εποχής μας (δεν ξέρω τι έπιασε τους Βερολινέχουν και έπελεξαν τον Sir Rattle στη θέση του Μπάρενμοιμ -- κάθε μία ηχογράφηση που έχει κάνει ο Μπάρενμποιμ με την Staatskappell Berlin έχει πάρει διθυραμβικές κριτικές, ενώ ακόμα ο Rattle παλεύει να πάρει έστω και μία θετική - με εξαίρεση το BBC Music Magazine, για ευνόητους λόγους)dshttps://www.blogger.com/profile/03577553598043233918noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-8983706930376312272011-04-18T12:48:42.181+03:002011-04-18T12:48:42.181+03:00@saetiger
Συνειδητά επέλεξα να αναφέρω τα δύο στε...@saetiger<br /><br />Συνειδητά επέλεξα να αναφέρω τα δύο στερεότυπα. Υπάρχουν λόγοι που δημιουργούνται τα στερεότυπα και τα στερεότυπα υπάρχουν για να διαψεύδονται. <br /><br />Όσο για τους Γερμανούς και την απουσία γούστου, το ξέρουν και οι ίδιοι. Όσον αφορά τη μουσική, αναγνωρίζουν πως μόνο ο Μότσαρτ έχει γράψει καλόγουστη μουσική και γι' αυτό αποτελεί εξαίρεση. Έχω την εντύπωση πως γενικώς η μουσική του Μότσαρτ αντιμετωπίζεται με κάποια καχυποψία από τους Γερμανούς. Μου έδωσες ιδέα για ανάρτηση τώρα.the schwedisch chefhttps://www.blogger.com/profile/05937504630833098779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-90871696466172519052011-04-18T10:55:08.029+03:002011-04-18T10:55:08.029+03:00Γιατί να παρεξηγηθεί; Το όνομά του το έχουμε γράψε...Γιατί να παρεξηγηθεί; Το όνομά του το έχουμε γράψει σωστά.<br /><br />Θυμήθηκα ένα σχετικά γνωστό ανεκδοτολογικό περιστατικό με τον Charles Ives. Τον πλησίασε μια κυρία από κάποια Ευρωπαϊκή χώρα που επισκεπτόταν τις Ηνωμένες Πολιτείες και πιστεύοντας ότι του κάνει φιλοφρόνηση του είπε: "Μαέστρο, μου κάνει εντύπωση πως γράφετε μουσική ενώ βρίσκεστε τόσο μακριά από την παράδοση". Στο οποίο έλαβε από τον Ives την απάντηση: "Κυρία, εμένα μου κάνει εντύπωση πως γίνεται να γράφει κανείς μουσική ενώ βρίσκεται μέσα στην παράδοση".Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-49679161609313664422011-04-18T09:17:15.073+03:002011-04-18T09:17:15.073+03:00Μάγειρα, συμφωνώ ότι ο τύπος αποτελεί βαριά μορφή ...Μάγειρα, συμφωνώ ότι ο τύπος αποτελεί βαριά μορφή αμερικανίτιδας. Με το να την λέμε όμως στους βάρβαρους Αμερικανούς ως Ευρωπαίοι που ξέρουν από τέχνη και πολιτισμό του παρελθόντος, απλώς επιβεβαιώνουμε στα μάτια των Αμερικανών (και όχι μόνο) το στερεότυπο των κακιασμένων, παρηκμασμένων και σνομπ Ευρωπαίων. Γιατί τα στερεότυπα πάνε πάντα δυο δυο σαν τους Χιώτες και μάλιστα είναι συγκοινωνούντα δοχεία. Το ένα τρέφει το άλλο.<br /><br />Και δεν είναι μόνο οι Ευρωπαίοι που θεωρούν τους Αμερικανούς κακόγουστους. Ισχύει και το αντίστροφο. Το στερεότυπο του κακόγουστου Ευρωπαίου (κυρίως Γερμανού) δίνει και παίρνει στην Αμερική. Μουσική τέκνο, στενά παντελόνια, άπλυτα μαλλιά, μπλουζάκια με διάφορα κουλά επάνω κτλ. Πάνω κάτω αυτό περιγράφει ο όρος Euro-trash.<br /><br />Ελπίζω ο τύπος να μη διαβάζει και Νέα Ελληνικά και παρεξηγηθεί πάντως.saetigerhttps://www.blogger.com/profile/04852162285888948386noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-79426018208652613762011-04-18T01:57:16.096+03:002011-04-18T01:57:16.096+03:00Σκέφτομαι το παίξιμο, το βιογραφικό, το στιλ του s...Σκέφτομαι το παίξιμο, το βιογραφικό, το στιλ του site, την εικόνα που θέλει να προβάλει για τον εαυτό του, τη γενικότερη αισθητική που το σύνολο αυτών των στοιχείων φτιάχνει και νομίζω ότι έχουμε μια αρκετά στερεοτυπική εικόνα ενός νεόπλουτου Αμερικανού.<br /><br />Πάντως μπορεί να τονίσαμε σε αυτή τη συζήτηση αυτά τα στοιχεία και ο μάγειρας συχνά να ξεσπαθώνει κατά των Αμερικανών που οι "ευγενείς" Ευρωπαίοι δε θα τους παίρνανε στα σοβαρά κτλ Αλλά ας υπενθυμίσω εδώ ότι ο πολύ χειρότερος σε υπεροψία και επιδειξιομανία Πογκορέλιτς είναι Ευρωπαίος, πνευματικό παιδί της πραγματικά σπουδαίας ρωσικής σχολής του πιάνου και ότι ήταν ένας Αμερικανός που με την κριτική του τον έβαλε στη θέση του.<br /><br />Καραγκιόζηδες υπάρχουν παντού.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-3658947128695040382011-04-18T01:26:53.473+03:002011-04-18T01:26:53.473+03:00@ saetiger
δε χρειάζεται να δούμε ειδικά το βιογρα...@ saetiger<br />δε χρειάζεται να δούμε ειδικά το βιογραφικό. Το site που είναι ολόκληρο σε flash και έχει τον κέρσορα να φωτίζει σαν κεράκι (για να είναι ασορτί με το βίντεο, άραγε;) φωνάζει από μακριά.<br /><br />Παλιότερα πάντως το βιογραφικό του ήταν πιο πλούσιο, έγραφε ότι διαβάζει (ή μήπως μεταφράζει; δε θυμάμαι) Όμηρο από το πρωτότυπο και άλλα τέτοια. Τώρα το έκανε πιο λιτό.<br /><br />Τη συνήθεια να επαναλαμβάνεται στην αρχή κάθε παραγράφου το όνομα σε ένα βιογραφικό την έχω συναντήσει σε αρκετούς ακόμα. Η επανάληψη αυτή μου θυμίζει τη γνωστή φράση: πες ό,τι θες για μένα, αρκεί να γράψεις σωστά το όνομά μου. Με τόση επανάληψη, δε μπορεί, το όνομα θα καταχωρηθεί σωστά στη μνήμη των αναγνωστών. Και αυτό είναι που μετράει.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-92132242566927737822011-04-17T23:56:07.845+03:002011-04-17T23:56:07.845+03:00@saetiger
Καλύτερα να μην διαβάσουμε τα μυθιστορήμ...@saetiger<br />Καλύτερα να μην διαβάσουμε τα μυθιστορήματά του δηλαδή;the schwedisch chefhttps://www.blogger.com/profile/05937504630833098779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-29005346443860014642011-04-17T20:46:33.228+03:002011-04-17T20:46:33.228+03:00Προσέξτε επίσης ότι όλες οι παράγραφοι, εκτός της ...Προσέξτε επίσης ότι όλες οι παράγραφοι, εκτός της πρώτης, στη Vita αρχίζουν με τo όνομα και το επώνυμο του σολίστα. Όπως και τις φράσεις του τις αρχίζει με τον ίδιο τρόπο.<br /><br />Ως συγγραφέας πάντως θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ευαίσθητος σε τέτοια στυλιστικά ατοπήματα. Κανένα Writing Seminar δεν πήρε εκεί στη Φλόριντα;saetigerhttps://www.blogger.com/profile/04852162285888948386noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-58424131689521771412011-04-17T20:42:15.677+03:002011-04-17T20:42:15.677+03:00Ο Μπάρτο (κάτι σαν μπάοκ ακούγεται αυτό) κέρδισε λ...Ο Μπάρτο (κάτι σαν μπάοκ ακούγεται αυτό) κέρδισε λέει ένα διαγωνισμό δυο συνεχόμενες χρονιές στη σειρά (two consecutive years in a row). Έτσι λεει η vita του. Μπορούσε δηλαδή να τον κερδίσει και δυο συνεχόμενες χρονιές αλλά όχι στη σειρά; Απίστευτος ο τύπος δηλαδή.<br /><br />Ο πλεονασμός του βιογραφικού του αντικατοπτρίζει το παίξιμό του. Ο μάγειρας έχει δίκαιο για τα βιογραφικά. Αν δεν καταργηθούν σίγουρα θα μας προϊδεάζουν γι' αυτό που θα ακούσουμε.saetigerhttps://www.blogger.com/profile/04852162285888948386noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-47844205294319414752011-04-17T16:18:37.413+03:002011-04-17T16:18:37.413+03:00Ο Πογκορέλιτς ξεφεύγει από την κατηγορία του αψυχο...Ο Πογκορέλιτς ξεφεύγει από την κατηγορία του αψυχολόγητου και πάει κατευθείαν στον ψυχάκια<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=57nvdjyv9HU&feature=related<br /><br />από τα σχόλια στο βίντεο:<br /><br />―A travesty of Chopin, absolutely terrible and bizarre.<br />―Indeed, and I think that's putting it mildly. The man has gone from being arbitrary to just plain perverse. As I commented on his mauling of Chopin's Op. 62, no. 2, I have come to believe Pogorelich gains pleasure in such acts of distortion and desecration. He's willful and self-indulgent; I think he simply hates Chopin. There's nothing else that can explain his yanking around of these masterpieces.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-64616172850109476762011-04-17T15:56:55.659+03:002011-04-17T15:56:55.659+03:00Bingo!Bingo!Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-53401032521540686932011-04-17T15:55:47.529+03:002011-04-17T15:55:47.529+03:00Ξέχασα να γράψω στην ανάρτηση, πως ο Σίμωνας θα έπ...Ξέχασα να γράψω στην ανάρτηση, πως ο Σίμωνας θα έπρεπε να παίζει στο Λας Βέγκας και όχι στις αίθουσες συναυλιών της Ευρώπης. Είναι περισσότερο διάδοχος του Λιμπεράτσε, παρά κάποιου μεγάλου πιανίστα που τιμά τηνς ευρωπαϊκή παράδοσηthe schwedisch chefhttps://www.blogger.com/profile/05937504630833098779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-43126625828385729142011-04-17T15:51:38.814+03:002011-04-17T15:51:38.814+03:00Μόλις διάβασα την κριτική των ΝΥΤ. Χειρότερη κριτι...Μόλις διάβασα την κριτική των ΝΥΤ. Χειρότερη κριτική δεν έχω ξαναδιαβάσει.the schwedisch chefhttps://www.blogger.com/profile/05937504630833098779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-41027037855763675512011-04-17T15:44:21.999+03:002011-04-17T15:44:21.999+03:00Παρεπιπτόντως για το κοινό:
Πότε ήταν; πριν δυο-τ...Παρεπιπτόντως για το κοινό:<br /><br />Πότε ήταν; πριν δυο-τρία χρόνια είχε περάσει από Θεσσαλονίκη μεριά για μια βόλτα ο Πογκορέλιτς κι έπαιξε με την ΚΟΘ το 2ο Ραχμάνινοφ.<br /><br />Είναι μέχρι σήμερα η πιο εντυπωσιακή συναυλιακή καταστροφή που έχω παρακολουθήσει. Πέρα από τα ότι 'ναι tempi η ερμηνεία περιοριζόταν στο εξής κάθε φράση ξεκινούσε φορτίσιμο σφορτσάντο και εξέπνεε αμέσως σε πιανίσιμο. Όλες οι φράσεις ολόκληρου του κοντσέρτου έτσι. Αυτό το πουλούσε ως άποψη. Είχε δώσει και μια συνέντευξη που είχε πει τις σχετικές παπαριές για τα χάπατα που θα πήγαιναν ("ο καλλιτέχνης έχει χρέος να τολμά και να παραβιάζει το κάθε τι, δεν υπάρχουν όρια").<br /><br />Τον άκουγα και σκεφτόμουν, δε μπορεί έχει πάθει εγκεφαλικό, κάτι, πάντως δεν είναι καλά στα μυαλά του. Από δίπλα μου ένας μικρούλης, μάλλον σπουδαστής σε κάποιο ωδείο, μονολογούσε: "αυτό είναι διασυρμός του Ραχμάνινοφ".<br /><br />Και όμως το κοινό τον καταχειροκρότησε. Για μεγάλο πιανίστα τους τον σερβίρανε για τέτοιο τον χειροκροτήσανε.<br /><br />Γύρισα σπίτι έχοντας αμφιβολίες για τον εαυτό μου. Ψάχνοντας στο δίκτυο βρήκα διάφορες κριτικές που επιβεβαίωναν την εντύπωσή μου και ηρέμησα δεν είχα εγώ το πρόβλημα.<br /><br /><a href="http://www.nytimes.com/2006/10/28/arts/music/28pogo.html?ex=1319688000&en=3f30ee87525646b1&ei=5088&partner=rssnyt&emc=rss" rel="nofollow">Να τι του γράφανε οι New York Times</a>Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4342106357883518345.post-47761259814468113532011-04-17T14:37:43.198+03:002011-04-17T14:37:43.198+03:00Αίσχος!
Καταγγέλλω τον Σουηδό μάγειρα που μου τσού...Αίσχος!<br />Καταγγέλλω τον Σουηδό μάγειρα που μου τσούρνεψε το post. Θα το τελείωνα, το είχα στο πρόχειρο να κάθεται (μαζί με άλλα πεντακόσια).<br /><br />Πάντως παρότι έχω ακούσει μόνο μια ηχογράφηση θα συμφωνήσω στην ετυμηγορία: ο τύπος είναι γκάου.<br /><br />Ανήκει στην κατηγορία των μουσικών που δεν είναι σε θέση να εμβαθύνουν στο ελάχιστο. Κοιτούν την παρτιτούρα και το μόνο που καταφέρνουν να δουν είναι μια σειρά από νότες· στο μυαλό τους οι νότες αυτές ποτέ δε φτιάχνουν συσχετισμούς με τις άλλες νότες, ποτέ δεν παίρνουν σχήμα και νόημα, ποτέ δε σημαίνουν τίποτα περισσότερο από "μια σειρά από νότες". Καθώς λοιπόν δε μπορούν να εμβαθύνουν και να δουν το έργο ως κάτι περισσότερο από έναν κατάλογο οδηγιών/ακροβατικών που ορίζει η παρτιτούρα το παίξιμό τους είναι απίθανα αψυχολόγητο.<br /><br />Τώρα, για το πως έκανε καριέρα ο συγκεκριμένος έχω κάποιες υποψίες… δεν είναι και ο μόνος.Rowlfhttps://www.blogger.com/profile/16462480992545990841noreply@blogger.com