29/2/12

Eroica

Μου έστειλε με email το link ο μάγειρας συνοδεύοντάς το με την επιφυλακτική φράση "Θα αντέξεις;". Έβαλα κι εγώ κάπως απρόθυμα να δω τι είναι, με είχε προδιαθέσει αρνητικά. Συνήθως όταν μου γράφει κάτι τέτοια ο Σουηδός είναι γιατί έχει στείλει κάτι ανεπίτρεπτα, ασυγχώρητα, εγκληματικά γερμαναράδικο, από αυτά που ενθουσιάζουν τους ψυχρούς, ξανθούς, ψηλούς κι άχαρους βόρειους και βαρυστομαχιάζουν τους κοντούς, μαυριδερούς, βαλκάνιους ταλιμπάν, πχ Βάγκνερ.

Λοιπόν δεν ξέρω ποια ήταν η πρόθεση αυτού που το έφτιαξε και καθόλου δε με νοιάζει, εγώ το ακούω σα μια υπέροχη σπουδή συγκεκριμένης μινιμαλιστικής μουσικής.

28/2/12

Ανάσταση!

Εναλλακτικός τίτλος: ο Φρειδερίκος στο Λας Βέγκας.



25/2/12

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της θείτσας

Αισθανεσαι ματιασμενος/η;
Με αυτο εδω το προγραμμα μπορεις να βγαλεις απο πανω σου τις αρνητικες ενεργειες που προκαλει το κακο ματι και να αισθανθεις καλυτερα.
Βασικά αισθάνομαι άφωνος.

Στην κατηγορία Health & Fitness φυσικά!

23/2/12

Αυτός, αυτή και το Excel

Γιατί οι διαφημίσεις της Microsoft γίνονται όλο και πιο κουλές;

Humanities

Τέχνη και τεχνολογία:

21/2/12

The oldest viola joke

L. van Beethoven, 7η συμφωνία, Α' μέρος, Coda

20/2/12

Κλασική Μουσική

Διαλέγω από τη λίστα:

  • Mario Frangoulis
  • Antonis Kalogiannis
  • Stelios Kazantzidis
  • Stamatis Spanoudakis
  • Evanthia Reboutsika
  • Stefanos Korkolis
  • Maria Farantouri
  • Petros Gaitanos
  • Thanos Mikroutsikos
  • Μανώλης Μητσιάς
  • Notis Mavroudis
  • Eleni Karaindrou
Νομίζω ότι αυτοί που πιστεύουν ότι οι παραπάνω είναι "κλασική μουσική" είναι οι ίδιοι που πιστεύουν ότι για την ελληνική κρίση φταίει ο νεοφιλελευθερισμός και οι λοιποί μπαμπούλες της εγχώριας μυθολογίας. Οι μηχανισμοί σκέψης που οδηγούν σε αυτά τα συμπεράσματα είναι παρόμοιοι.

(via: This. Is. Greece)

15/2/12

Μπάτσε, γουρούνι, βιογράφε 2

Ο John Gruber επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος και κοιτά ξανά το βιβλίο του Isaacson. Προσθέτω την κριτική του σε αυτή του Siracusa.
It’s not just that Isaacson was wrong about something; it’s that he was wrong about the most important thing in Jobs’s career. There’s a decades-long story arc about the software system started at NeXT that Isaacson completely misses.
Η πρώτη φορά που είδα και έμαθα να χρησιμοποιώ υπολογιστές ως δημιουργικά εργαλεία για μουσική ήταν σε συστήματα της NeXT. Από εκεί μεταπήδησα αργότερα σε Mac. Αισθάνομαι τα λειτουργικά και τα μηχανήματα που βγάζει σήμερα η Apple ως τη "φυσική" συνέχεια εκείνων των συστημάτων. Όσοι έχουν δει το NeXTSTEP και μετά το Mac OS X μπορούν να καταλάβουν τι εννοώ. Και είναι ακριβώς το πως χειρίζεται το κομμάτι της NeXT ο Isaacson που πραγματικά με εξόργισε στο βιβλίο του.

Όπως καταλήγει ο Gruber:
Isaacson’s book may well be the defining resource for Jobs’s personal life — his childhood, his youth, his eccentricities, cruelty, temper, and emotional outbursts. But as regards Jobs’s work, Isaacson leaves the reader profoundly and tragically misinformed.

11/2/12

Piano Horror Stories

10/2/12